A klasszikus lábbelik már régóta bevált stílusformák. Az alkalmi cipő női lábra tervezett modelljei nem tesznek tönkre egyetlen megjelenést sem. A klasszikusok soha nem mennek ki a divatból, bármilyen öltözéknek keretet adnak és mindig beépülnek a legújabb trendekbe. Ezek sokoldalúan alkalmazhatóak nadrág- és szoknyakosztümökhöz, romantikus ruhákhoz, de viselhetjük lezserebb ruházattal is. Mi számít manapság klasszikusnak? Inkább az, ami mindenkinek jól áll és amit mindenki viselhet.
Az alkalmi cipő női modelljei nem okoznak kényelmetlenséget és zökkenőmentesen illeszkednek a modern hölgy ruhatárába. Ami a formát illeti, inkább a zárt, túlzott kivágás és díszítés nélküli párok nevezhetőek klasszikusnak. Ha pedig a színekről beszélünk, a korábban domináns fekete helyett, egyre inkább a bézs vagy a nude szín kerül előtérbe. Az ilyen lábbelik például képesek végtelennek láttatni a viselőjük lábát. Bár a fekete alkalmi cipő női típusai nem adják fel a pozíciójukat az üzleti világban, a mindig friss és gyengéd fehér is sikeresen őrzi a pozícióját.
A tartósságáról vált ismertté a Kangaroos
Ez a világszerte ismert amerikai márka profi sportolóknak és hétköznapi embereknek gyárt lábbeliket. Termékei tökéletesen ötvözik a sportot és a divatot, világszerte stílusos, mégis praktikus lehetőségeket kínálva a divatrajongóknak az edzőteremben való edzéshez vagy a vidám bulikon való részvételhez. A Kangaroos cég alapítása egy tehetséges amerikai építész nevéhez fűződik, aki imádott reggelente kocogni. Az egyik ilyen alkalom során azt kérdezte magától, hová tegye a kulcsait és az aprót.
Ezért olyan sportcipőt tervezett, aminek a kis zsebeiben könnyen elférnek a kisebb tárgyak. Ez azonnal elnyerte a sportrajongók tetszését és megnyitotta az utat a világhírnév felé. A Kangaroos névre keresztelt cég logója egy kenguru, ami a márka jellegzetes cipőihez hasonlóan zsebbel rendelkezik. Minden Kangaroos cipő híres a magas minőségéről, tartósságáról, modern kialakításáról és megfizethetőségéről. Nem egy adott korosztálynak szánják ezeket, így bármelyik termék jól mutat a fiatalokon és az idősebb generációkon egyaránt.